Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Asli Gungor Ferhat Gocer Don Gel sarkisini dinle, Asli Gungor Ferhat Gocer Don Gel sarki sözleri

Posted by By aLi | Posted in , , | Posted on 06:31




Aslı Güngör – Dön Gel Yeter

Aslı Güngör – Ferhat Göçer
Ne acı hüzün gelip gücüyle övünür
Bir hayat büyük yasa bir anda bürünür
“Gitme kal” desem dönüp kızardım kendime
Sensiz ilk güneş bilmez, birazdan görünür

Aslı Güngör
Bir an önce
O dönünce

Ferhat Göçer
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

Aslı Güngör
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bi’ şartım yok

Aslı Güngör Ferhat Göçer
Dön gel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Döngel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

Ferhat Göçer
Çözemedim bu ayrılık bize ne sağladı
Ne faydası vardı

Aslı Güngör
Benim sana lafım daha ne çok
İnan bana bi’ şartım yok

Aslı Güngör & Ferhat Göçer
Dön gel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel
Döngel yel yeter dön gel yeter
Daha beter olmadan gel

Comments Posted (0)

Yorum Gönder