Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Ahmet Şafak-Yüreğinle Gel

Posted by By aLi | Posted in , , | Posted on 13:39

Ey bu dünya’nin Güzel türküsü


Ey bu gönlümün Bitmez buyusu

Ey buyuk askim Turkiyem benim

Bu sarkim sana beni anlasana


Yureginle gel bu meydana, meydan senin

Kalbimi açtim ben sana orda gelin


Baskasindan birsey beklemem asla

Turkiye’m her ise , kendinden basla

O guzel basini, gogusume yasla


Bu sarkim sana beni anlasana


Yureginle gel bu meydana, meydan senin

Kalbimi verdim ben sana orda gelin


Bu sarkim sanadir, umudum sensin

O buyuk yuregin, gece’yi yensin

Anla artik ben senim, sende bensin

Bu sarkim sana beni anlasana


Yureginle gel bu meydana, meydan senin


Kalbimi verdim ben sana orda gelin


Buyuk aile’yiz, buyuk MILLET’iz ! Vatan sevgisiyile, carpar kalbimiz, kederde ta

sada, kivancta biriz, bu sarkim sana beni anlasana !!


Birlikte olursak, asimiz olur, ekmegimiz olur, isimiz olur, lakin VATAN ELDEN GI

TSE, GOZYASIMIZ OLUR, bu sarkim sana beni anlasana !


Kahraman atalar bize bakiyor, MEHMEDIM VURULMUS KANI AKIYOR, BU ACILAR ELBET SEN

I YAKIYOR , bu sarkim sana beni anlasana !


Bayrak, vatan, millet ortak paydamiz, horon zeybek, halay cayda ciramiz, birlikt


e olmak bizim caremiz, BU SARKIM SANA BENI ANLASANAAAAAAAAAAAAAA !!!

Comments Posted (0)

Yorum Gönder