Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Boleyn Kızı ,The Other Boleyn Girl

Posted by By aLi | Posted in , | Posted on 10:09

imdb puanı :6.8/10



Yapım :2008, İngiltere


Tür :Dram / Romantik / Suç / Tarih / Psikolojik


Yönetmen :Justin Chadwick


Senaryo :Peter Morgan, Philippa Gregory, Philippa Gregory (Kitap)


Baş Oyuncular :Kristin Scott Thomas, Scarlett Johansson, Benedict Cumberbatch


Dağıtım :Bir Film



Süre :1 saat, 55 dk.


Gösterim Tarihi :23 Mayıs 2008





Öncelikle natalie portman’ı ayakta alkıslıyorum bukadar hırslı bi insan görmedim hayatımda ne istiyosa elde ediyo ve cok soguk kanlı gercekten cok gzl rol yapmıs ayrıca krala uyuz oldugumu belirtmek istiyorum onu her gördüğümde ellerim kasındı neyse uzun lafın kısası harika bi filmdi elizabeth’in yonetmi ele almasına sasırmadım kraldan boyle bişey beklıodum neyse herkese tavsiye ederim fırsat bulursanız sakın kacırmayın…

Comments Posted (0)

Yorum Gönder