Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Davetsiz Çapkınlar

Posted by By aLi | Posted in | Posted on 09:37

Yapım : 2005, ABD


Tür : Komedi / Romantik



Yönetmen : David Dobkin


Senaryo : Bob Fisher, Steve Faber


Oyuncular : Vince Vaughn, Dwight Yoakam, Owen Wilson, Christopher Walken, Diora Baird, Isla Fisher, Rachel McAdams, Bradley Cooper, Ellen Albertini Dow, Jane Seymour, Ron Canada, Keir O’donnell, Henry Gibson


Yapımcı : Peter Abrams, Robert L. Levy, Andrew Panay


Görüntü Yönetmeni : Julio Macat



Müzik : Rolfe Kent


Süre : 1 saat, 59 dk.


Gösterim Tarihi : 30 Eylül 2005


Yorumumuz:


öncelikle eğlenceli bir film… izlediğime pişman olmadım… ama açıkçası daha ii bir film beklerdim… yani evet film eğlenceli… özellikle ilk giriş gerçekten hoş.. dans sahneleri falan… ii çoşmuşlar… sonra yavaş yavaş konuya giriyor…ve ilk görüşte aşkla zamanla aşık olmak… ikisini de işlemiş film.. bu açıdan hoştu… hernekadar klasik bir konu olan “aslında tanıdığını sandığın kişiyi tanımadığın” durumu işlenmiş… ama yine de eğlenceliydi… vince vaugh’u bu filmde sevdim diebilirim… aslında karakter itici ama yine de sempatik geldi bana evet o itici karakterden hoşlandım hatta filmin komik kısmını vince üstlenmiş gibi geldi bana… ama owen wilson’a rolü sanki 1 beden büyük gelmiş… yani o adama duygusallık yakışmıyor ya da ben yakıştıramıyorum… komedi kısımlarında izlemek güzeldi ama romantik kısımlarda pek keyif almadım doğrusu… ve clair karakterindeki rachel mcadams… çok şeker bir kızdı… daha önce bir filmde izlemedim sanırım… gamzeleriyle gülüşü çok şekerdi filmde… filmin “güzel” kısmıydı sanırım rachel yine filme dönersek genel olarak hoş olmasına rağmen bana içinde “gereksiz” cinsellik vardı gibi geldi… mesela clairin annesinin neden jhonun odasına gelip göğüslerini ellettiğini anlayamadım… kadın madem sadakatsiz neden jhonla yatmak istemedi… vince vaughunda birkaç gereksiz “cinsel” sahnesi vardı ama onlar katlanılabilirdi öte yandan futbol oyununa bayıldım… clairin sevgilisi amma salakmış yaw o sahne beni eğlendirdi gerçekten… ve filmde en beğendiğim ayrıntı jhon ve clairin aynı saçma espriye gülmesiydi… bence güzel bir ayrıntı… kısaca hoş ama biraz boş bir film olmasına rağmen eğlenceli :)






Comments Posted (0)

Yorum Gönder