Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Altın Pusula The Golden Compass

Posted by Adsız | Posted in | Posted on 12:56

Yapım :2007, ABD / İngiltere



Tür :Aile / Aksiyon / Fantastik / Gerilim / Macera


Yönetmen :Chris Weitz


Senaryo :Chris Weitz, Philip Pullman (Kitap)


Seslendirenler :Özden Ayyıldız, Hazal Erdal, Müge Oruçkaptan, Engin Alkan, Gülen Karaman, Faruk Akgören, Hakkı Ergök, Boğaçhan Sözmen, Levent Dönmez, Mazlum Kiper


Müzik :Alexandre Desplat


Süre :1 saat, 55 dk.


Gösterim Tarihi :7 Aralık 2007


Fİlm Hakkında:


En iyi görsel efekt dalında oscar aldı..baş rollerindeki usta isimleriyle çok konuşuldu.filmi aldım ve izledim açıkcası çok şaşırdım.insanların övdüğü film bu mu dedim.film resmen vasattı.son yarım saaatini ileri sararak izledim.sırf dedim başı böyle sıkıcıysa belki sonu iyidir ama çok yanıldım.filmi beğenmedim bu kadar… devamını oku…



Comments Posted (0)

Yorum Gönder