Chat Box Ses Geliyorsa Höperler sekmesine tıklayın..(Üzerinde)

Wall-E Filmini bedava izle indirmeden izle

Posted by Adsız | Posted in | Posted on 12:48

Wall-E Filmini bedava izle indirmeden izle



Salı, 02 Ara 2008




imdb puanı :8.7/10

Yapım :2008, ABD

Tür :Animasyon / Bilim Kurgu / Aile / Komedi / Macera / Romantik


Yönetmen :Andrew Stanton

Senaryo :Andrew Stanton, Jim Capobianco

Seslendirenler :Özden Ayyıldız, Volkan Severcan, Sigourney Weaver, John Ratzenberger, Fred Willard, Kathy Najimy, Hakan Akın, Aysun Topar, Jeff Garlin, Ayhan Kahya, Harun Can, Ali Ekber Diribaş, Ben Burtt, Elissa Knight, Yeşim Kopan

Müzik :Thomas Newman

Dağıtım :UIP Filmcilik

Süre :1 saat, 30 dk.

Gösterim Tarihi :26 Eylül 2008


genelde anismasyon filmlerini yeğenimle izliyorum.voli’yi de öyle yapacaktım. ama işlerin yoğunluğuna kendimi okadar çok kaptırdım ki birlikte filmi izleyecek fırsat bulamadık. yeğenim benden gizli sabredemeyerek arkadaşında izlerken, bende yeğenimden gizli evde aynı gece izlemişiz. kötü çıksa çok üzülürdüm ama çok sevdim. volinin minik sapıklıkları da (elini bulma ve tutma çabası)oldukça iyiydi. herkese iyi seyirler derim.. devamını oku…



Comments Posted (0)

Yorum Gönder